Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

vineri, 27 martie 2009

Cine sunt eu?



Cine sunt eu?
O întrebare simpla, dar totuşi atît de grea…poate ş
i voi v-aţi pus-o de multe ori.
M-aţi văzut în poze, mi-aţi auzit vorbele...sa fi fost oare eu?
În poze, da, eu sunt...mă recunosc în ele, dar în gînduri, în tot ceea ce zic, oare sunt eu?
Lumea din ziua de azi spune multe lucruri fără sa gîndească şi poarta o masca pentru a părea ceea ce nu e de fapt.Tocmai din cauza aceasta nu ştiu dacă sa am încredere în cineva cu adevărat, pentru ca oricînd poţi sa “primeşti o palmă” de la cine nu te aştepţi (din păcate e foarte dureros).
De fiecare data cînd îmi pun întrebarea “cine sunt eu?” nu pot sa mă gîndesc la altceva decît la o fata normală cu un zîmbet şi un optimism imense.Trist...dar pentru ca sunt aşa de optimistă, visez la cai verzi pe pereţi şi îmi imaginez lucrurile aşa cum as vrea eu sa se întîmple, dar realitatea mă trezeşte şi îmi arată totul pe faţă.
Iubesc.Un cuvînt aşa de frumos...”iubirea”…
În primul rînd îmi iubesc prietenii.Iubesc soarele de dimineaţă.Iubesc marea.Iubesc plimbările prin parc.Iubesc lucrurile spontane.Iubesc simplitatea.Iubesc cînd cineva îmi zîmbeşte…cu un zîmbet poţi înveseli pe oricine şi îl poţi face sa uite pentru un moment de griji.Pînă aici toate bune şi frumoase.
M-am saturat de oamenii care se cred mari şi tari, de toţi “manele” people din cauza cărora nu poţi merge liniştită pe strada pentru ca te fluieră sau folosesc tot felul de onomatopee, de pupincuristi şi pupincuriste, de fakeri şi lista continua.
E greu sa spun “cine sunt”...sunt multe lucruri pe care as putea sa le zic, dar nu ştiu dacă îşi au rostul.
I’m just a normal teen!:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

tu esti o mare fitoasa ;)

Lizzy spunea...

:))...sa inteleg ca ma cunosti de undeva?
Daca da, de ce ai ramas "anonim" si nu ti'ai scris numele?
Oricum, mai citeste odata postul, stai macar odata de vorba cu mine si pe urma nu ai decat sa crezi ce vrei. :-j

Anonim spunea...

poate te cunosc, mai mult decat crezi tu..am pastrat anonimatul pentru ca este mai bine..ar fi bine daca ai incerca sa te schimbi, sau macar sa lasi problemele celorlalti sa fie rezolvate de ei...asta era tot ce vroiam sa te rog...pentru ca nu stim niciodata ce ne rezerva viitorul..si acum oricum faptul este consumat..dar in principiu..am suferit mult din cauza unor lucruri pe care le-ai spus..

Lizzy spunea...

unu la mana, daca tot spui ca ma cunosti asa de bine si imi esti "prieten/a" ar trebui sa imi zici chestiile astea face to face sau sa ma accepti asa cum sunt :D
doi la mana, incerc sa ii ajut pe ceilalti sa isi rezolve problemele pentru ca asa mi se pare firesc, atata timp cat si eu am fost ajutata la randul meu
daca din lucrurile de mai sus rezulta ca sunt fitoasa...ok...ma bucur sa aflu si asta :))
si trei la mana...zici ca ai suferit din cauza unor lucruri spuse de mine...eu macar ti le-am zis in fata, pe cand tu apelezi la acest "jurnal al meu" ca sa imi spui ca "sunt fitoasa" si ca te deranjeaza ca ajut alte persoane :))
daca tu ai o asemenea parere despre mine...imi pare rau :-??...noroc ca parerea majoritatii nu e la fel ca a ta :D
poate daca ar fi fost altcineva in locul meu, s-ar fi simtit atacat si ar fi sters toate commurile de la tine, dar dupa cum vezi eu le las asa, pentru ca nu ma afecteaza cu absolut nimic, atata timp cat realitatea e cu totul alta :D

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!