Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

sâmbătă, 28 martie 2009

Oare prietenia trece prin foc?



Orice are un inceput…dar totodata si un sfarsit.
Soarele anunta inceputul unei noi zile...ma trezesc vesela, privesc pe geam, ma las invaluita de razele fierbinti si rasfatata de ciripitul pasarilor.Dar aceasta stare de fericire care ma cuprinde nu are sa dureze foarte mult pentru ca in cateva ore soarele va disparea.
A inceput...s-a sfarsit.Totusi, asta e un lucru repetitiv asa ca trecem peste.
Imi aduc aminte, eram doar un copil si mancam ciocolata, pana cand s-a terminat.
Vacanta incepe, dar se si termina.
Plimbarile incep si totodata se sfarsesc.
Melodia preferata incepe si se termina.
Cartea care te tine cu sufletul la gura o noapte intreaga, se termina.
Tot ce e bun si frumos, trece.
Dar oare relatia care te leaga de cel mai bun prieten o sa se termine vreodata?
Ne-am cunoscut cand eram niste suflete inocente, cand aveam doar 4 ani si putin, aproape 5.Timpul a trecut si am ajuns sa fim ca doua surori...multi ne invidiau si ziceau ca suntem inseparabile, dar uite ca s-au inselat.
De ce atunci cand esti mic si te joci cu puta in nisip, totul este foarte usor?Va zic eu... pentru ca atunci nu trebuie sa fii altcineva decat tu insuti, nu trebuie sa te prefaci, nu trebuie sa porti “masti”.Nu ai altceva de facut decat sa te joci si sa te imprietenesti extrem de usor cu ceilalti copii.De aceea copii se inteleg foarte usor, pentru ca ei sunt sinceri.
Acum nu mai e asa dom’le.In ziua de azi majoritatea prieteniilor se leaga pe baza de interes.Si tocmai din aceasta cauza, cand ai nevoie de ceva, cand dai de greu, toti “prietenii” care iti cantau in struna atunci cand erai vesel si cand toate iti mergeau bine, dispar, iar tu ramai singur si te gandesti la ce a fost...
Dar ce nu pot sa inteleg...de ce asa numita “cea mai buna prietena” iti intoarce spatele in astfel de momente?De ce s-a schimbat asa peste noapte?Ok.Poate si eu m-am schimbat, dar cel putin eu nu pot sa trec peste acei 11 ani care ne leaga.
Se vede de la o posta ca drumurile noastre nu se mai intersecteaza ca inainte.Pur si simplu fiecare are drumul ei.
Trist.
Nu vreau sa se interpreteze tot ce am scris mai sus...nu vreau ca cineva sa se regaseasca in “povestioara” mea...tot ce am vrut sa fac a fost sa ma descarc.Poate asa voi intelege mai usor “de ce?” si imi voi gasi raspunsul la fiecare intrebare care ma framanta.
Dupa cum ziceam... orice are un inceput, dar totodata si un sfarsit.

5 comentarii:

Life It's Relative spunea...

o prietenie nu se termina decat daca vrei tu...poate fi reincarnata, o poti continua si in acelasi timp lua de la capat.....daca din cei 11 ani ai atatea amintiri, iti poti aminti cum sa o faci sa vina la tine....

Lizzy spunea...

O prietenie se termina daca vreau eu sau cealalta persoana din cauza...nu depinde numai de mine...:|
Si eu imi amintesc perfect cum sa o fac sa vina la mine, dar s-a schimbat de atunci si e mai dificil..poate prea dificil.

Mellow spunea...

Nu cred ca o prietenie nu se termina daca nu vrei tu,pur si simplu unele persoane care sunt total diferite nu o sa ajunga niciodata sa se inteleaga una cu cealalta.In ziua de azi toti sunt pe interes si toti iti intorc spatele cu greu gasesti "prietenii adevarati" si nici nu prea mai sti in cine sa ai incredre si in cine nu.

Lizzie B. spunea...

@Life It's Relative: Sunt unele lucruri pe care pur si simplu nu le poti aduce inapoi. Dragoste cu sila nu se poate.
I would know.

@Lizzy: Stiu ca ai spus ca nu vrei sa se regaseasca nimeni in ceea ce ai scris - si probabil ca nici eu nu doresc nimanui asa ceva - dar din nefericire inteleg mai bine decat poate ar trebui situatia.
Motive ar fi multe, si totusi nimic...
Banuiesc ca e greu sa accepti, dar sincer, alta solutie nu exista. Am incercat eu multa vreme sa re-invii ceva ce vedeam numai eu, si mi s-a demonstrat ca totul e in zadar...

camy spunea...

Oamenii se schimba, se maturizeaza pe zi ce trece, isi schimba parerile, ideile......chiar si sentimentele. Si ai dreptate, totul are un sfarsit. Faptul ca voi nu mai sunteti cum erati inainte, este si vina ta si a ei in cantitati aproximativ egale. V-ati schimbat amandoua fara ca macar sa va dati seama, iar daca ai incerca sa redevii prietena de pe vremuri, nu ai reusi, caci vezi tu....ceea ce s-a rupt nu se poate lega fara ca urma rupturii sa nu se vada. Dar multumeste macar sa stii ca ai fost o prietena buna, ca ea a ramas cu o amintire frumoasa despre tine:)

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!