Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

joi, 2 aprilie 2009

Be happy...

Fericirea...
Stii zilele acelea in care te trezesti extrem de fericit, cand zambesti razi in hohote din orice si simti ca ai aripi? De o asemenea zi am avut eu parte azi.
De la ora 8 de cand m-am sculat nu am facut altceva decat sa rad.
In drum spre liceu eram asa de fascinata de pomii infloriti, de cerul senin, de mirosul de primavara...parca cineva mi-a luat cu mana toate grijile si problemele.
In ore, in pauze, non-stop am facut glume si am ras cu prietenii.
Pana la urma de asta avem nevoie cu totii...de o portie buna de ras.E prea frumoasa viata, nu merita sa stai ingandurat, plin de griji si suparat.Lasa frate frustrarile si bucura-te de tot ce ai...
Am scris lucrurile astea marunte, dar nu neinsemnate
pentru ca in primul rand imi iubesc prietenii,
pentru ca e frumos afara :))
pentru ca TU meriti sa zambesti :D
Whatever...
Citatul zilei : “ZAMBESTE, LIZUCA TE IUBESTE” >:D<

1 comentarii:

Mellow spunea...

Cam cu toti uitam sa ne bucuram de momentele care trec pe langa noi de lucrurile marunte,adevarul e ca in orice situatie ai nevoie de cineva care sa te ridice si sa iti spuna sa zambesti si ca totul va fi bine si e atat de frumos sa sti ca esti iubit/a

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!