Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

vineri, 3 aprilie 2009

De ce?-uite d-aia :))

Toata lumea mă întreabă de ce mi-am pus numele «Cappucciono şi ciocolată». Nicio problema, va explic acum de ce... Sa începem cu dimineţile...cînd mă dau jos din pat, mai am puţin şi îmi pica ochii în gura...oricîte duşuri reci as face, tot nu pot sa mă înviorez...deci, vrand-nevrand am ajuns sa fiu dependentă de cappuccino, ciocolată caldă, cafea etc.Voila, misterul primului cuvînt a fost descoperit.

Continuam...după ce trece dimineaţa şi restul zilei mă aşteaptă cu braţele deschise, este normal sa mi se întîmple diferite lucruri (bune sau rele).Eeeehhh...ciocolata mi-a fost alături şi cînd am avut depresii şi cînd am fost extrem de fericită.


Uite cat de uşor am obţinut aceste doua cuvinte, “Cappuccino şi ciocolată”.
Pur şi simplu, chestiile astea îmi plac cel mai mult şi mi s-a părut ok sa le folosesc astfel. :D

3 comentarii:

stroe octavian spunea...

Da stii...mi se pare extrem de logic...cappuccino si ciocolata...dar care te-a intrebat in legatura cu acest titlu????=))=))) ala sigur baune de prostie...adica e logic ca ti-ai pus un nume care sa te reprezinte =)))

Lizzy spunea...

Pai...Octavian...o sa te surprind (sau nu), dar m-au intrebat destul de multe persoane. :))

stroe octavian spunea...

ups...poate erau si de la noi din clasa....eee asta e=))) partz...poate era sabina...hmmm?=)))) ia mai treci si pe la mua cu coame...

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!