Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

sâmbătă, 11 aprilie 2009

Je ne sais pas...

Am tone de idei, de gînduri, de lucruri care mă framîntă. Sufletul îmi este aşezat pe un pat din pioneze...nu am pace nici măcar o secundă. Mii de întrebări îmi „zburdă” prin cap, iar eu încerc sa le găsesc răspunsul. De asemenea, întîmplările care au avut loc în viaţa mea,(recente sau mai vechi), îşi fac loc în inima ...de multe ori mă întreb cum de mai au loc, parcă sunt prea multe.De ce nu pot sa ţin minte doar ce a fost frumos?
De ce lucrurile triste lasă o amprentă mai profundă decît cele fericite?De ce plîngi cînd eşti supărat, dar şi atunci cînd eşti fericit?


Oamenii...sunt de multe feluri.
De ce exista isterici?De ce sunt atîţia frustraţi?...de trişti nu mai vorbesc.Mai sunt şi acele persoane dezgustate din orice...chiar şi dacă vad o muscă.Nu pricep care e rostu’ lor.
Optimiştii şi pesimiştii au un rol aparte...nu ai cum sa nu zîmbesti cînd vezi cum cineva, chiar dacă ar fi intr-o situaţie fără scăpare, tot găseşte o soluţie...sau pe cineva care crede ca vine sfarsitul lumii din orice fîs.
De ce e lumea plină de geloşi?De ce nesimţiţii fac mişto de cei timizi?De ce atunci cînd vezi pe cineva ca sta singur, îl cataloghezi drept „ciudat”?


Oare de ce îmi pun toate întrebările astea?Nici eu nu ştiu.
Poate sper sa schimb ceva...poate vreau ca cineva sa spună ca datorită mie a rezolvat nu ştiu ce chestie...
De ce mă amăgesc atîta?Eu abia de pot sa îmi rezolv problemele şi acum sper sa schimb omenirea...îmi vine sa rad :))
De ce mă cert cu lumea?De ce sunt rea uneori?De ce sunt copilăroasă?De ce unii se supăra pe mine pentru ca le spun ce cred, verde în fata?


Maybe these are just temporary pieces of a dream...
Je ne sais pas...


5 comentarii:

stroe octavian spunea...

de ce n-ai mai scris??? :((

Lizzy spunea...

o sa mai scriu :))
de ce?...ti-a placut asa de mult? ;;)
:-" :))

Mellow spunea...

Pentru ca totul ti se intampla cu un scop..

~^(")^~Mary~^(")^~ spunea...

Dragutz de asemenea;))..merci pentru comm;))....
Si de multe ori in viata ni se intampla sa spunem "Je ne sais pais..."...
pentru ca poate totul de intampla cu un motiv..dar de putine ori stim care e motivul pentru care totul se intampla....sau nu?:-?....
Je ne sais pas:-??;))
Si;))...Mary;;)..incantata:P

ciocolatika spunea...

si mie imi place mult cum scrii...chiar imi face placere sa iti citesc posturile..imi dau de gandit..:)

Felicitari !

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!