Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

sâmbătă, 9 mai 2009

Amintirile-tot ce a ramas

Imaginile halucinante ale proriei vieti, tot ce iti ramane atunci cand nu iti mai ramane nimic, ceea ce primesti atunci cand nu mai primesti nimic- toate acestea sunt intr-un singur cuvant, amintiri.
E prea tarziu sa mai schimbi ceva, dar amintirea ramane.
Amintirea e mangaierea pe care o primesti pentru lucrurile care s-au terminat prea devreme si, totodata, pedeapsa pe care o primesti pentru lucrurile pe care le regreti.
Deschid agenda asta aproape zilnic si amintirile ma invaluiesc brusc...Stau si citesc fiecare rand scris de tine si ma gandesc daca tu chiar vorbeai serios atunci.Tot ce ai scris in gluma, cu greseli intentionate, cu "citate" care ne faceau sa radem, a ramas acum o amintire.Culori amestecate cu particele de conversatie, etape care nu se mai repeta, sperante, momente care nu se mai intorc...atat de multe in doar cateva pagini.
Amintirile imi soptesc mereu la ureche “Mai stii cum era cand?...”.
Amintirile sunt cele care imi tin de singuratate...uneori uit de masa, de obligatiile pe care le am, de cald sau de frig....pur si simplu stam numai noi: eu si amintirile.
Doar aminteste-ti cum a fost!
Si pentru un moment vei fi in trecut, vei retrai clipele acelea si sper ca vei spune “Ce frumos a fost!”.

6 comentarii:

stroe octavian spunea...

dar ce s-a intamplat de evoci aceste amintiri care dupa cum inteleg, majoritatea lor...te supara...??? mintea poate face dar si desface(ca preotul).incearca sa uiti si vei uita...tine numai de vointa...daca vrei sa imi povestesti mai mult intra pe mess...

Anonim spunea...

Nu cred ca era nevoie sa publici cv intim, facut de mine :)
Si nu sunt numai eu cea care a lasat-o moarta!
Am incercat, iar tu mi-ai intors curu'.

Lizzy spunea...

Aici nu e vorba de cine a incercat, ce a incercat, cine a lasat-o moarta sau nu.
In post-u' asta am vorbit despre amintirile care mi-au ramas.
Iar daca te deranjeaza asa de mult ca am pus poza aia cu acel "ceva intim, facut de tine" imi cer scuze. Sa imi spui daca vrei sa o sterg. :)

Ingrid spunea...

gata am rezolvat. acum cred ca il urmaresc .

ft. frumos ce ai scris ...

Mellow spunea...

cred ca amntirile astea sunt foarte importante pentru tine ...

Lizzy spunea...

Da...chiar sunt :-<
Faza e ca eu imi doresc sa nu ramana doar niste simple amintiri.

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!