Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

sâmbătă, 30 mai 2009

Hai si tu!

Hai sa fim iar copii.Sa ne luam de mana.Sa sarim.Sa facem baloane de sapun.Sa ne dam in leagan.Sa ne jucam in ploaie.Hai sa ne cream lumea noastra unde e vara tot timpul anului, unde iti poti scrie propria poveste, unde poti pasi linistit pe curcubeu.
Hai sa visam.Sa numaram stelele.Sa stam intinsi pe iarba.Hai sa nu mai crestem si sa nu simtim cand imbatranim.


Pentru ca mai e putin pana la ziua copilului, am simtit nevoia sa ma descarc putin, sa vad viata asa cum vreau eu sa fie.



3 comentarii:

stroe octavian spunea...

Daca nu e cu suparare, as vrea si eu sa stiu, ce-i cu scriitura asta de clasa a patra? sa fim din nou copii?....suntem...din cate imi pot da seama....adica...nu ...stiu....mi se pare o infantilitate carismatica ce ai scris u acolo...daca ai un argument sau raspuns in privinta sustinerii a ceea ce ai scris....anunta-ma si pe mn plz...

Lizzy spunea...

Ti-am raspuns azi face2face.
Sper ca te-am lamurit acum.
:)

ploua cu globuri pe glob si prin vreme;) spunea...

suntem cel putin 2 deja :-)

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!