Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

miercuri, 24 iunie 2009

Because i love them!

Photography Graphics
Ruxee:

She's my little sis! O iubesc. Ea va fi mereu prima pentru mine, indiferent de situatii!
Ne stim de 12 ani. Am trecut prin multe impreuna. Prin bune. Prin rele.
Ea e fraiera mea preferata. E unica. Nimeni si nimic nu o poate inlocui.
Ne certam des si poate asta ne face prietenia speciala si, sper ca din ce in ce mai puternica.
Ador felu' in care clipeste cand vrea ceva, ador cum zambeste, cum se enerveaza si cum injura cand e nervoasa. Ma emotionez cand vad ca imi e alaturi mereu , ca imi ridica moralul si ca imi da sfaturi cand nu mai stiu ce sa fac. Iubesc cum barfim amandoua, cum radem de lume pe strada si cum mancam Mc Flurry in romana. Rad cand ma gandesc ce viteza prindem cand intarziem acasa. Cred ca toate starile posibile au fost experimentate cu tine. Special place: Herastrau. Special food: Ciocolata/ Vata de zahar (roz).




Kiky:
Fatalau' meu preferat! El ma face mereu sa rad. Ador felu' in care canta si danseaza. Zambesc cand ma gandesc cate beri am baut cu el, Ruxee si Cretz la el in cartier. Ma enerveaza cand ma musca de par si cand ne contrazicem. Song: Mai avem nevoie si de iarba.






fashion Pictures, Images and Photos
Ruxi:
Ea poate face orice...de la a baga o sarma in priza, pana la a baga in gura o foaie de ph imbibata cu acid. Pentru asta e speciala. Imi place cu cata pasiune vorbeste despre haine, pantofi si accesorii.
Special book: Ma dau in vant dupa cumparaturi. Special movie: Confessions of a Shopaholic.






Alin:
Un mix de plictiseala, lene si sictir.Glumesc.Alin e indragit de toata lumea pentru ca e glumet si pur si simplu de treaba.Isi indreapta paru' zilnic cu placa.Lumea il striga pe strada "emo" , dar nu e :)). Favourite words: "pisi","baby","mori ma!!","ai ceva cu mine?!","sugi pula! :-j" . Cam asta il caracterizeaza.






Skateboarding Graphics
Ada:
Ada e Ada. Zambeste, glumeste, rade in hohote si e mereu plina de viata. Are cateva tricouri gaurite si nu stie de unde. :)) Favourite words: "Sunt frumusel, sunt frumusel!" , "Anastasia, da-mi o tigara." , "ai un foc?" . Special song : Prodigy-Omen .




Photography Icons

Anastasia:
Ea e rusoaica, blonda si cu ochii albastrii. E draguta si scumpa si micuta. Ne-a invatat sa zicem in rusa "cocu xuy"(sau cum dracu' se scrie)...in fine, se citeste "sasi hui"=sugi pula. Ii dedica acest lucru' aproape zilnic lu' Alin. :)) Favourite artist: Lady Gaga. Favourite words: "N-am tigari, Ada" , "Alin, du-te dracu! "





Octavian:
Mircea Badea in devenire. E plin de texte cu ajutorul carora iti inchide pliscul cat a-i clipi. E blond si mai nou s-a tuns. Il uraste pe Victor pentru ca ii zice "moartea caprioarei", dar cu toate astea stie sa faca haz de necaz. Il enervez cand ii zic "te oftici?". E glumet, uneori enervant, comunicativ si un prieten adevarat, care iti e mereu alaturi cand ai nevoie. [it was :) ]






Skateboarding Graphics

Andrei:
E cret, zambaret si face glume bune. S-a bronzat ca un tractorist. Ii place sa dea din cur si sa faca dansul pinguinului. Favourite words: "Alin, hai la KFC, sa mancam crispy!=p~"





Mihnea:
Alias Lazarus ( dar nu ii place sa ii zicem asa). E genu' ala de om care te face sa razi cu lacrimi. Canta...da, e "foarte" talentat. Favourite song: La La La :)). In viitor o sa fie cel mai tare actor de la Hollywood, iar eu, bineinteles, voi avea bilete VIP.

14 comentarii:

Anonim spunea...

si noi te iubim pe tine >:D<

stroe octavian spunea...

Genial...nu mi-ar fi dat prin cap never ever sa scriu asa ceva..recunosc.....Chiar imi place mult ce ai scris si pt. asta te respect...trebuia sa bagi si o poza cu Badea...si noi te iubim pe tn. ca sa citez pe domnul/domnisoara anonim/anonima

Anonim spunea...

domnul/domnisoara anonima este ruxy.
trebuia sa te prinzi
dar e cam greu :*

stroe octavian spunea...

Aoleuuu..doamne ce ma enervatii....voi nu ati auzit de expresia ,,semeaza-te"??..e asa de greu ca in loc sa alegi casutza cu anonim sa alegi casutza cu nume si sa introduci unul???? da si eu te pup...mai...anonima ruxy

Lizzy spunea...

mda...luati-va la bataie :))

stroe octavian spunea...

ok...in coltul din dreapta...cantarind peste media admisa.....campion IBF la categoria grea.....purtand panatlonii negrii obisnuiti...cu 43 de victori din care 43 prin K.O....The Beast, iron octavian tyson=))..In coltul opus....cu expresii agasante si enervante precum ,,mori mah;te oftici", purtand ceva la moda si trendy si chick(din colectia.....citeste la mn pe blog=)))), bestia autohtona de calibrul lui muhamed alli, zambareata si cinica pe umor.....muhamed ruxy hollyfield.....


ce zici de asta??? ne-am luat la bataie=))))))))))))

Ruxi spunea...

doamne ce nume mi-ai pus =))
ai cam exagerat in privinta ta, dar treaca de la mine:-j
spreinformatia ta,e prima data cand dau un comm pe blog, pt ca nu frecventez asa des ca tine si de aceea nu am dat nush unde pe o casuta cu puf roz ca sa imi scriu numele
data viitoare o sa il scriu
fericit acum? ;;)


te pup lizzy :*

Turquoise spunea...

Prietenii tai sunt foarte norocosi ca te au.
Ce ai scris aici e Genial.
Keep doing!

Mellow spunea...

Friendship :>:>

Juliet spunea...

asta e cea mai tare descriere a prietenilor pe care am citit-o:))!

Zau.

Juliet spunea...

Hey, imi place mult blogul tau si cum eu am primit premiul "blogul de aur" de la Roxx, (mersi mult:*) m-am gandit sa ti-l ofer si tie.

Pentru mai multe informatii intra pe blogul meu:).


Ciao.

The boy next door spunea...

Scrii foarte frumos.
But take care. Exista prieteni falsi...mai devreme sau mai tarziu o sa primesti o palma de la cine nu te astepti.
:)

Lizzy spunea...

Multumesc.
Imi da de gandit ce ai spus...by the way, cine esti??

Cei despre care am scris aici, sunt speciali pentru mine si asa vor ramane. Cred :-?

Anonim spunea...

Te-ai gandit vreodata sa te schimbi? Poate este ceva gresit in comportamentul tau..si relatiile care s-au racit..poate nu este numai vina celorlalti...iti dau un sfat care sper sa-ti dea un pic de gandit. Nu vreau sa ma intelegi gresit..dar citesc de mult blogul tau..si este pacat sa nu incerci sa faci un lucru bun :).

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!