Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

marți, 23 iunie 2009

Curve & co.

Generatia asta e tare ciudata...Indiferent unde te uiti, e imposibil sa nu vezi cel putin o curva (in cel mai fericit caz,pentru ca de obicei, umbla un grup). Pentru ele nu conteaza ca sunt pe strada, in metrou sau in magazin...important e doar obiectu' muncii si le auzi "ciripind" (defapt răgînd in ultimul hal) :
"Vai fata ce bun e la pat."
"Nebuno, de cate ori ai avut orgasm?"
"Stai sa vezi cate pozitii am experimentat."
Si stai si te gandesti cu ce ai gresit ?!
Dragi fetite, de ce va place voua sa fiti pitipoance de la 12 ani? Va laudati in stanga si in dreapta ca v-ati tras-o si ca nu mai stiu ce. Daca va intreb acum cate gauri aveti, pariu ca nu stiti sa imi raspundeti. Doamne, de ce ai creat asemenea specimene? Cum auziti cuvantu' "capra" , cum va sclipesc ochii de fericire. Am si eu o nedumerire...prostia doare?
Idealu' vostru in viata e sa va gasiti un Fat-Frumos cocalar, care sa vina calare pe un mertan...pe urma, pe la 17 ani trebuie sa va tunati cu niste silicoane si sa bagati niste botox in botic(altfel nu da bine in pozele de pe hi5). Pentru voi, soarele rasare doar la solar.
Ce pot sa zic...imi e mila si in acelasi timp sunt scarbita de voi.

3 comentarii:

Dragoş Toma spunea...

exact !

~ Pichi ~ spunea...

O da.. urasc lumea asta doar din cauza lor. fara ele totul ar fi perfect!

missade22 spunea...

grozav post.
lumea a luat-o razna rau de tot.

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!