Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

joi, 13 august 2009

Blogul de aur

Azi, pe cand stateam linistita si savuram un frappe, am primit ceva ce m'a impresionat, intr-un mod placut.
Nu am de gand sa incep cu chestii siropoase. Sunt bucuroasa doar ca am cititori care imi apreciaza munca. Defapt nu o pot numi munca...fac asta din placere. Ma rog, intelegeti voi.
Habar nu aveam ca exista astfel de "premii", dar imi place. :)
Multumesc White.Summer !



Reguli:
-premiul trebuie afisat pe blog
-trebuie afisat link-ul celui care a acordat acest premiu
-premiul trebuie acordat la alti bloggeri
-bloggerii trebuie anuntati printr-un mesaj


Premiul merge mai departe catre:
ZeRo

Filozofiile neuronului albastru

Cody

2 comentarii:

The boy next door spunea...

Dupa cum am mai spus, scrii foarte bine. Uite, drept dovada sta premiul pe care l-ai primit.Felicitari!!

Cody ჯ spunea...

Wow... iti multumesc mult de tot pentru acest premiu. Chiar nu prea am cuvinte :)) iti multumesc inca o data si iti promit ca o sa incerc sa scriu si in continuare la fel de interesant ;)

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!