Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

joi, 13 august 2009

Relaxing summer


Dupa o lunga si bine meritata pauza, m-am gandit sa revin la vechile obiceiuri si anume, sa mai scriu din cand in cand pe blog, asa cum v-am obisnuit.
Ce am facut in tot acest timp?? Raspuns simplu: m-am relaxat si am profitat de vara cat de mult am putut.
Motto-ul meu: "CHILL THE FUCK OUT!!"
Simplu. Vi-l recomand cu caldura.

Iulie:
Am inceput luna cu dreptu'.De ce? Pentru ca am reusit sa fac ce mi-am propus intr-un post anterior.
Nerabdarea m-a macinat. Am asteptat cu sufletul la gura perioada in care am mers la mare. E asa de bine cand uiti de griji. Nu faci altceva decat sa stai la plaja, soarele te mangaie cu razele lui, iar apa marii te racoreste.
Prima statiune: Costinesti. Genial!! Noapte de noapte am "colindat" fiecare club/discoteca. White horse, Ring, Tineretului, Imperio <3 . Asta e cea mai misto viata! :))
Dupa prima saptamana de incalzire, am mers la Neptun. Atmosfera a fost total diferita fata de cea din Costinesti. Statiunea asta e mult prea monotona. In schimb, o singura seara a fost de ajuns ca sa-mi inveseleasca vacanta si anume Liberty Parade-un eveniment pe care nu il voi uita prea curand.Am mers pe langa caravana din Neptun pana la scena amenajata pe plaja dintre Venus si Saturn.Acolo parca paseai intr-o alta lume, o lume a fericirii. Multa lume, boxe cu muzica asurzitoare, jocuri de lumini si lasere-toate astea puse la un loc iti creaza o senzatie unica.

Luna aceasta a fost si ziua mea; pe 30 mai precis. Am implinit si eu 16 ani dom'le. =]

August:
Gata...am umblat destul. Luna asta, zilele au gust in Bucuresti.

In aceasta vara m-am schimbat mult.In bine sau in rau, asta ramane de vazut. :)

4 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Pai sa-ti fie de bine Lizzy!Ai avut un Iulie pe cinste!Si la multi ani ,cu intarziere,pentru cei doar 16 ani...:)))

Lizzy spunea...

Multumesc. :)

Handesion spunea...

o pauza? cred ca ar suna bine si pt mine... cateva probleme plus casa in dezordine fura prea mult timp... in plus incerc sa mai lucrez si la roman...

viata este o schimbare.... stii acum mult timp era o legenda despre un razboinic, iar mesajul era ca omul se schimba in fiecare clipa mai mult sau mai putin... lucru fiind absurd... eehh... psihologia pare sa explice intrun fel valabditatea mesajului... deci bucurate de schimbare... fi tu insati... si nu te mai gandi daca in bine sau in rau...

app. ADOR CAPPUCCINO!!!!!!!!!! portia pe zi inseamna cam 1-2 cappuccino (cam obsedat nu?)

Lizzy spunea...

Deci nu sunt singura obsedata de cappuccino.Ma bucur sa aflu. :))

Apropo, multumesc pentru sfat!

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!