Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

vineri, 4 decembrie 2009

Monolog


Mă frămînt aiurea. Stau şi-mi pun sute de întrebări la care nu primesc niciun răspuns, ci doar alte mii de întrebări.
Lumea din jurul meu se schimba, eu mă schimb.De ce?
Mie îmi plăcea cum era înainte, mai precis acum vreo doi ani.Îmi e dor de cea care ştia să facă haz de necaz, care nu se supăra din orice şi nu era ironică doar de dragul de a-şi hrăni orgoliul.Glumele, indiferent dacă erau sau nu bune îi aduceau un zîmbet pe buze şi îi înviorau chipul.Simplul fapt că stăteai lîngă ea îi era de ajuns, iar buna dispoziţie venea de la sine.Era visătoare, credea că nimic rău nu i se poate întîmpla şi că totul va rămîne aşa.Toate astea pentru că era mai mult decît sigură că are voinţă.Să fi fost oare aşa?
Multă vreme nu am înţeles că în viaţă există urcuşuri şi coborîşuri, că nimic nu este perfect şi că asta este natural.Cred că nici acum nu pot să accept asta.Dacă s-ar putea, aş vrea ca totul să fie după placul meu(ştiu, sună a egoism, dar ăsta e adevărul).Pe moment, cînd am parte de cîte un "coborîş" simt că mi-a picat cerul în cap şi că nimic nu se mai poate repara.Dar odată cu trecerea timpului,"dramele" devin doar nişte lucruri de care ajung să mă amuz, gîndindu-mă ce fraieră eram că le-am lăsat să mă afecteze.
Eu,în general sunt optimistă, cred în viitor şi în prezent, cred că nimic nu este ireparabil. Toate lucrurile se întîmplă cu un motiv şi viaţa e plină de surprize, aşa că să fii supărat pentru mai mult de cîteva zile nu are sens.
V-aţi gîndit vreodată la certurile din trecut?Dacă staţi să analizaţi cu atenţie, ajungeţi la concluzia că de fapt nu a existat niciun motiv de la care s-a declanşat totul, iar dacă, să zicem,el chiar a existat, a fost de fapt o prostie,o copilărie sau o chestie de orgoliu.
M-am certat cu mulţi şi multe.Din nişte prostii.Faza e că nu îmi pasă.Sunt doar două persoane după care aş suferi dacă ne-am certa, iar cine mă cunoaşte îşi dă seama uşor.
Ce bine ar fi totuşi fără certuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!