Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

În loc de prolog


Mi-a plăcut 2009.
Timpul m-a învăţat multe: să iubesc, să sper, să aştept. Mi-a arătat valoarea independenţei, riscurilor, deciziilor, îndrăznelii, curajului, încăpăţînării, convingerilor şi opiniilor.M-a maturizat.M-a îndemnat să spun:"Da!" , "Nu!" , "Te iubesc." , "Scuze." , "Du-te dracu'!" şi totodată să fiu sinceră cînd le spun.M-a lăsat să decid, să (îmi) demonstrez că pot, să greşesc, să cad şi să aflu pe propria-mi piele.
Am căzut şi m-am ridicat mai hotărîtă ca înainte, am furat senzaţii şi le-am băut, am plutit şi am muşcat din nori. Am avut trip-uri grozave şi altele nasoale. Am citit cărţi şi persoane. M-am îmbătat cu sunete şi personalităţi. Am colecţionat amintiri. Am simţit, (m-)am descoperit, am dorit, am învățat, am trăit.
Să vedem ce mai urmează...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!