Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

luni, 15 martie 2010

Perfecţiune

Oare există cineva pe lumea asta care să nu fi greşit cu ceva, vreodată?

Greşeala este acea faptă care constituie o abatere de la adevăr,de la o regulă, scrisă sau nescrisă.

Am greşit de multe ori şi ştiu asta, dar mă deranjează cînd cineva îmi face observaţie cu atitudinea aia de atotştiutor, ca şi cînd el/ea nu a greşit niciodată. Fără greşeală = perfect. Perfecţiunea nu există. Ceva nu se leagă aici.
Cînd spun "am greşit", mă refer la o chestie involuntară, la un impuls de moment care mai devreme sau mai tîrziu m-a făcut sa regeret anumite lucruri.
Cei din jur stau şi urmăresc cu ochii mici și încruntați orice mişcare, doar doar o-r prinde vreo greşeală ca să o taxeze. De ce nu poate exista un burete magic care sa le şteargă pur şi simplu? Astfel ar face viaţa mai frumoasă oricui. De fapt ce spun eu aici? În sfîrşit am putea simţi și noi gustul perfecţiunii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!