Ca să aflii defectele unei fete, laud-o in faţa prietenelor ei.

marți, 15 iunie 2010

Prep-De veghe în lanul de secară...la feminin

"Era ca şi cum aş fi mers pe trotuar într-un cartier de la periferie şi la un moment dat călcam pe o dală pătrată de piatră, una anume, şi dala asta se surpa, iar eu cădeam printr-un întuneric infinit, cu steluţe strălucind peste tot în jurul meu. Mă aşteptam să fiu trîntită înapoi pe acelaşi trotuar de unde începuse totul-câteva păsărele odihnindu-se pe un stâlp de telefon, maşina de stropit iarba mergând într-o curte de peste drum şi eu poate cu o tăietură la genunchi sau un cot julit-semn că se întâmplase ceva,dar ceea ce se întâmplase fusese mai puţin decât îmi imaginasem eu. Însă asta nu era niciodata aşa. Continuam să cad."
(Prep-Curtis Sittenfeld)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

N-ai nimic de zis?!